Budowa odcinka ul. Poprzecznej w Szczecinku łączącej ulicę Bugno z drogą krajową nr 11

Budowa odcinka ul. Poprzecznej w Szczecinku łączącej ulicę Bugno z drogą krajową nr 11

Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg

- wartość projektu 1 432 176,28 zł
- dofinansowanie 1 002 523,40 zł
- realizacja 2021 - 2022

Zadanie polega na budowie odcinka ul. Poprzecznej, o długości 845 m, wraz brakującą infrastrukturą towarzyszącą. Realizacja działania, stanowi uzupełnienie projektu WND-RPZP.01.03.03-32-003/09 „Uzbrojenie gruntów Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Szczecinku”, realizowanego przez Miasto Szczecinek w latach 2008-2012 w ramach RPO WZ na lata 2007-2013, gdzie wykonano m.in. odcinek drogi gminnej nr 76 (ul. Poprzeczna - nazwę ulicy nadano w 2020 r. uchwałą Rady Miasta) o długości 285,79 m (włączenie do drogi krajowej nr 11) oraz odcinek o dł. 20 m  (włączenie do drogi powiatowej – ul. Bugno). 
Zakres obejmuje budowę odcinka ul. Poprzeczna w Szczecinku (projekt budowlany oraz ZRID pn. Budowa drogi wraz z infrastrukturą techniczną, na terenie projektowanej SSE ul. Bugno- ul. Koszalińska w Szczecinku) , w ramach którego wykonane zostanie:

  • wykonanie jednostronnego chodnika wzdłuż odcinka drogi o szerokości 2,0 m z kostki brukowej betonowej 6cm koloru szarego obramowanego obrzeżem betonowym,

  • wykonanie konstrukcji odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej, szerokości 6,0 m obramowanej obustronnie krawężnikiem betonowym,

  • montaż żeliwnych wpustów deszczowych w części drogi na istniejącej sieci kanalizacji deszczowej,

  • wykonanie oświetlenia drogowego wraz z montażem 22 szt. słupów oświetleniowych od p/1/1 do p/1/22 z oprawami typu LED wzdłuż części drogi oraz wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach p/1/23 i p/1/24 z sodowych na typ LED,

  • regulację istniejącego uzbrojenia doziemnego  studni kan. deszczowej i sanitarnej oraz elementów sieci wodociągowej,

  • wykonanie obustronnego ścieku przy krawędzi jezdni,

  • wykonanie poboczy dwustronnych, zabezpieczenie skarp nasypów i wykopów poprzez ułożenie warstwy humusu i obsianie trawą,

  • wykonanie oznakowania pionowego  – wg projektu stałej organizacji ruchu,

  • nadzór inwestorski.